You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near 'z.plik as zdj , p.dir, p.rodzaj, p.cena_old, p.ilosc, p.promocja, p.staracena, p' at line 1You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near 'z.plik as zdj , p.dir, p.rodzaj, p.cena_old, p.ilosc, p.promocja, p.staracena, p' at line 1You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near 'z.plik as zdj , p.dir, p.rodzaj, p.cena_old, p.ilosc, p.promocja FROM s' at line 1
W przypadku stwierdzenia usterki, należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres serwis@krsystem.pl lub wypełnić formularz na stronie http://www.krsystem.pl/index.php?go=reklamacje
Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis usterki oraz należy podać datę oraz numer dowodu zakupu.
Po wysłaniu zgłoszenia, zostanie nadany numer reklamacji RMA, oraz
mailem wyślemy dokładną instrukcję jak odesłać sprzęt do serwisu.
KR Systemy Informatyczne S.C. rozpatruje reklamacje w ciągu:
- 14 dni od otrzymania oświadczenia/podpisanego
formularza klienta wraz z towarem - w przypadku roszczeń
z tytułu rękojmi
Prosimy, aby nie wysyłać niesprawnego sprzętu bez nadanego numery RMA ponieważ przesyłka może zostać nie odebrana.
Godziny pracy serwisu:
Poniedziałek - Piątek: 10.00-18.00
Sobota: serwis nie pracuje
Przyjęcie sprzętu do naprawy możliwe jest jedynie w godzinach pracy serwisu. Do reklamowanego towaru, należy dołączyć kopię dowodu zakupu.