Zasady reklamacji towarów kupionych przez internet

W przypadku stwierdzenia usterki, należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres serwis@krsystem.pl

Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis usterki oraz należy podać datę oraz numer dowodu zakupu.
Po wysłaniu zgłoszenia, zostanie nadany numer reklamacji RMA, oraz mailem wyślemy dokładną instrukcję jak odesłać sprzęt do serwisu.
Prosimy, aby nie wysyłać niesprawnego sprzętu bez nadanego numery RMA ponieważ przesyłka może zostać nie odebrana.

Kontakt:
Ul. Karmelicka 20
31-128 Kraków
tel.: 012 633-33-45
kom.: 0600 763 712
gg: 9284987
e-mail: piotr.liszka@krsystem.pl

Godziny pracy serwisu:
Poniedziałek - Piątek: 10.00-18.00
Sobota: serwis nie pracuje

Przyjęcie  sprzętu do naprawy możliwe jest jedynie w godzinach pracy serwisu. Do reklamowanego towaru, należy dołączyć kopię dowodu zakupu.


 

Wszelkie prawa zastrzeżone 2013 © KR System
Realizacja: magnis.pl
„Dotacje na innowacje – Inwestujemy w waszą przyszłość”
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: sprzedaży, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
ZAMKNIJ