•  
  • Zasady reklamacji i zwrotów

Zasady reklamacji i zwrotów

W przypadku stwierdzenia usterki, należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres serwis@krsystem.pl lub wypełnić formularz na stronie http://www.krsystem.pl/index.php?go=reklamacje

Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis usterki oraz należy podać datę oraz numer dowodu zakupu.
Po wysłaniu zgłoszenia, zostanie nadany numer reklamacji RMA, oraz mailem wyślemy dokładną instrukcję jak odesłać sprzęt do serwisu.

KR Systemy Informatyczne S.C.  rozpatruje reklamacje w ciągu:

- 14 dni od otrzymania oświadczenia/podpisanego formularza klienta  wraz z towarem - w przypadku roszczeń z tytułu rękojmi

- 14 dni roboczych od otrzymania oświadczenia/podpisanego formularza klienta wraz z towarem - w przypadku roszczeń z tytułu gwarancji, przy czym w przypadku wystąpienia konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych zewnętrznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych

 

Prosimy, aby nie wysyłać niesprawnego sprzętu bez nadanego numery RMA ponieważ przesyłka może zostać nie odebrana.

Kontakt:
Ul. Karmelicka 20
31-128 Kraków
tel.: 012 633-33-45
kom.: 0600 763 712
gg: 9284987
e-mail: piotr.liszka@krsystem.pl

Godziny pracy serwisu:
Poniedziałek - Piątek: 10.00-18.00
Sobota: serwis nie pracuje

Przyjęcie  sprzętu do naprawy możliwe jest jedynie w godzinach pracy serwisu. Do reklamowanego towaru, należy dołączyć kopię dowodu zakupu.


 

Wszelkie prawa zastrzeżone 2018 © KR System
Realizacja: magnis.pl
„Dotacje na innowacje – Inwestujemy w waszą przyszłość”
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: sprzedaży, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
ZAMKNIJ