Identyfikator produktu | 46550 |
Kategoria | Obsługujące sprzedaż |
PC-Market 7 – to współpraca z większością modeli urządzeń:
Kas fiskalnych:
Elzab: Delta, Alfa, Jota, System 600
Sharp: ER-A457P, ER-A277P/PS, ER-A227PS, ER-A495PN/PF, ER-A445P, ER-A455P, ER-A237P
Novitus / Optimus: PS3000 NET, System, Fiesta, Rumba i zgodne
Posnet: Combo
PC-POS (z drukarkami: Posnet Thermal, Emar/Torell DuoPro, Novitus/Optimus: Quarto, Vivo, Vento, Wiking, Elzab Omega, Elemis Giga)
oraz inne: EuroPOS, Datecs MP55, MP56, Innova Hit Plus
Drukarek fiskalnych:
Posnet Thermal
Emar/Torell DuoPro
Innova: Market, Profit
Elzab Omega, FP600
Novitus / Optimus Quarto, Vivo, Vento, Wiking
Elemis Giga
Przenośnych inwentaryzatorów
Drukarek kodów kreskowych
Czytników kodów kreskowych
Wag elektronicznych
Sprawdzarek cen
PC-Market – to kilkadziesiąt różnych raportów m.in:
Finansowe:
rejestr VAT zakupu i sprzedaży
raport obrotu
raport kasowy
kontrola obrotów i rozliczeń z dostawcami i odbiorcami
Ilościowo-wartościowe:
stany towarów i grup towarów w magazynach
zakupy towarów i opakowań
sprzedaż towarów i opakowań
realizowane marże na poszczególnych towarach i grupach towarów
obroty magazynowe i karta magazynowa (kompletna historia ruchu towaru)
Zaawansowane analizy:
koszykowe
rotacji towarów konkretnego dostawcy
obrotów związanych ze stałymi klientami
zakupu, sprzedaży, marży i zapasu
towarów zalegających
Oraz wiele innych...
Oprogramowanie PC-Market 7 to kompleksowa obsługa sieci sklepów:
System dla sieci sklepów, składający się z programów:
zarządzającego centralą sieci sklepów – Konsoli Kupca
obsługujących sklepy w sieci – PC-Market 7
zajmującego się komunikacją w sieci – PCMRepl
System realizuje następujące cele:
elektroniczny przepływ informacji – m.in. przesyłanie cenników towarów i dokumentów
wykonywanie zbiorczych raportów ze wszystkich sklepów w sieci, eksport do systemu FK
centralne zarządzanie towarami
we wszystkich sklepach w sieci, np. narzucanie ceny, zakaz zakupu od
wskazanego dostawcy, nakaz zakupu po wynegocjowanej cenie, itp.
optymalizacja zamówień pod kątem doboru kontrahentów, warunków handlowych oraz sposobu realizacji
Możliwości systemu do zarządzania centralą sieci sklepów to m.in:
1. Centralne zarządzanie listą towarów
Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu. Centrala może:
zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą
zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani
narzucić ceny detaliczne
zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek (wycofywanie towaru z oferty)
Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach.
2. Centralne zarządzanie listą dostawców
Kontrahenci
są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali
zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów.
Wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent
wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na
wszystkich sklepach w sieci.
3. Centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym
Centrala
posiada możliwość podglądnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez
względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów. Może naliczyć punkty
klientowi, za które w dowolnym sklepie może otrzymać fanty, bony itd.
4. Analizy obrotów z dostawcami i producentami
Sklepy
mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można
sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru.
5. Centralne zamówienia i dostawy
Jeśli
centrala sama dostarcza towary do sklepów - może odbierać z nich
elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze
zamówienia do dostawców.
6. Możliwość rozliczania sklepów w centrali
Dostawca
wystawia jedną fakturę za dostawy na wszystkie sklepy. Centrala zaś
sprawdzi czy kwota na fakturze zgadza się z dostawami. Centrala może też
płacić za faktury sklepu a sklep będzie o tym wiedział.
7. I wiele innych możliwości.